Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
saengil chuka !!



Annyeong Haseyo and Assalamualaikum !


Hari nie 14/12 kan ? hari rabu kan ? tahun 2011 kan ? tau tak ? tau tak ? hari nie ade 3 sambut birthday //setakat yang aku tau je lah\\ . sorang unnie aku ! sorang laki aku dan sorang lagi ahli shinee . //tak minat dia\\ . hehe !


Aku nak jerit kuat-kuat nie . SAENGIL CHUKAHAMNIDA !!! . semoga panjang umur , sentiasa cantik selalu . unnie sara nickhun yang comel gila . sorry , hadiah takde lah . duit tengah kopak sekarang nie . mianhae . btw , semoga ceria-ceria selalu dengan nickhun oppa ! sayanggggggggggggg unnie !


Time for laki aku pulak , b-bomb oppa ! saengil chukka !! dah tua oppa nie kan ? tapi tetap comel !! geram tengok pipi oppa . rase nak cubit cubit je . comel sangat ! oppa da 20 tahun . 7 tahun jarak dengan azra . tak jauh pown kan ? boleh lah kita kawin //perasan\\ .sekali sekala perasan sikit . takpe kan ? oppa tak marah kan ? haha ! ok , i better stop now ! geli pulak aku bace . huahua !


Damn ! otak aku dah jam lah . tak tau nak tulis ape lagi nie . urghh ! korang layan je lah gambar unnie sarah dan b-bomb oppa dekat bawah nie .

sara naqiyah





b-bomb








okey , bye ! wassalam ^_^