Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
rindu pada dia


rindu . rindu . rindu . aku rindu dia . rindu sangat sangat . aku rindu gelak tawa dia . aku rindu senyuman dia . aku rindu cara dia bercakap . aku rindu tengok dia belajar . aku rindu tengok dia makan . aku rindu nak tinjau dia . I homesick , homesick everything about him .

rindu aku dekat dia dalam sangat . bila aku pergi makmal , automatik aku akan pandang kelas dia . aku rindu nak pandang muka dia . masa aku pandang kelas dia tu , aku nampak dia . dia senyum dekat aku . comel ! tapi itu hanya bayangan dia . Ya Allah , betapa aku rindu dekat dia . sampai aku boleh nampak bayangan dia . rindu aku dah terlampau teruk . teruk sangat , sampai aku nampak muka kawan aku macam muka dia . hari nie je , dah beberapa kali aku tersalah orang .

semalam , aku pergi tempat yang selalu dia lepak . dengan sepenuh harapan , mengharapkan yang dia ade dekat situ . tapi hanya tuhan je tahu macam mana hancurnya hati aku bila dia takde dekat situ . aku rindu sangat dekat dia . aku rindu dia sampai aku nangis . aku tak tahu macam mana nak tafsirkan hati aku yang aku betul betul rindukan dia . bila aku dapat tengok dia lagi ? boleh seseorang bagi tau aku . bila aku dapat jumpa dia lagi ? aku rindu dia !