Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
sekolah =="


assalamualaikum and annyeong haseyo 

mood aku sekarang berbelah bagi . kadang kadang aku tak sabar nak pergi sekolah . kadang kadang aku tak nak pergi sekolah . ergh ! susahlah macam ni . mana satulah perasaan aku sekarang ni . semua barang aku dah siapkan . baju dah gosok awal awal lagi . kasut dah ada depan pintu . bag yang hanya ada buku tulis pun dah lama siap . apa lagi yang tertinggal ek ? semua tu mak aku yang ingatkan . huh ! aku tak tau kenapa dengan aku . demam kot~

tahun depan tema aku purple+hitam . hahaha ! tahun depan aku PRS . masalah betul sekarang nie . layak ke aku jadi PRS ? ? perangai tak senereh senonoh . haish ! teruk kan aku nie ? ? tapi teruk teruk aku pun , chunji tetap sayang aku . kenapa ? ? jeles ? ? jangan risau , kalau kau suka chunji . kita boleh jadi madu . sekarang pun madu aku dah cukup banyak . kesian suami aku tu . hot sangat siapa suruh ? ?

apa yang aku melalut ni . tiba tiba dah masuk hal chunji pulak . bebalik pada topik . korang semagat tak nak sekolah ? mesti semangat kan ? crush aku tahun depan dah takde . dia dah habis sekolah . huh ! menyesal pulak ade crush yang form 5 . bulan 3 nie , kali terakhir aku tengok muka dia . tsk tsk . bye bye crush . harap harap dapat jumpa kau tahun tahun akan datang . 

aku rasa sampai sini jelah entry aku ek ? aku dah ngantuk . esok nak pergi sekolah . tsk tsk . bye . wassalam