Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
tudung + epop


assalamualaikum and annyeong haseyo !!

korang dah balik sekolah ke belum ? mesti dah kan ? sebab aku pun dah balik sekolah . Huahuahua . aku nak tanya something nie . dekat negeri korang angin kuat tak ? dekat negeri sembilan yang tercinta nie . angin dia gila punya kuat . sampai tercabut cabut tudung semua orang . //termasuk aku\\ . huahua . kelas aku dekat tingkat dua , aku duduk sebelah pintu . so , bila ade angin kuat . dia kena aku dulu . habis smua barang barang aku tercampak . dengan buku buku teks sekali tau tak ? dasyhat kan ?

memang hari ini , hari paling malang lah kot . buat sakit hati je . oh ye , hari ni baru aku dapat buku teks selepas beberapa minggu aku turun naik dari tingkat bilik buku teks tu . penat derr !! kau ade macam tu ? takde kan ? untung dapat sekolah macam tu ==" dah lah hari nie aku puasa . bukan nak manyungut okay ? tapi memang hari nie , aku betul betul penat . kaki pun sakit sakit . nasib baik dalam kelas aku tak tidur . kalau tak , kenalah dengar leteran yang boleh mencairkan taik telinga aku XD

okay , tutup cerita tu . sekarang aku nak cerita pasal epop pulak . korang dah beli ke belom ? kepada yang dah beli tu , duduk senyap senyap . aku nak cerita jugak . kyaaaaa ! ! Epop bulan ni daebak gila derr . ade kalendar . dalam kalendar tu ade gambar semua hubby aku !! memang complete lah . XD memang tak menyesal aku beli mahal mahal . mahal ke ? RM12.90 mahal ke ? mahal kan ? ? sebab kalau beli epop bulan biasa RM4 je . ish ish ish . kalau dibahagikan , boleh dapat tiga epop tu . tapi apa aku kisah ? janji aku puas hati . kan ? kan ?

cukup panjang tak aku update hari nie ? hah ? still pendek lagi ? uish ! tak boleh jadi nie . mane boleh update pendek pendek . betol tak ? tapi aku dah tak tahu nak update apa lagi . hmmmmm , oh ye . korang dah tengok mv baru teentop ? ? uwaaaa ! ! laki aku hemsem gila lha ! ! cair aku tadi . hai , chunji ! kenapalah kau hot sangat ? ? aku taulah . Ljoe lagi popular kan ? tapi ape aku kesah . janji laki aku tu . comel gila !! okeylah bye . wassalam~