Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Comel lah !
assalamualaikum and annyeong haseyo !

 hello guys , ape khabar ? sihat tak ? tak ? nevermind , jangan lupa makan ubat tau ! LOL ! aku dah start merepek . tajuk aku hari nie tak boleh blah sikit . hahaa ! aku ada jumpa seorang mamat ni , dia comel sangat .
aku jumpa dia dekat taman google tadi . sweet je XD

okeyh , tadi aku online dekat sekolah . masa tu masa ICT . aku kan budak terlebih baik . so , mase cikgu suruh aku cari rangkaian topologi yang ade tiga tu . aku pergi skodeng benda lain . baik kan ? sangat baik ==" so , bawa-bawa lah ikut gaya aku ye . hahaa ! mula-mula aku cari pasal JB . bukan Justin Bieber ye tapi Im Jae Beom . Laki aku yang terbaru . lepas dah borink , cari pulak pasal adik-beradik SuJu . hasil pencarian aku , aku dapat tahu yang nie je

Leeteuk's sister Park In Young
Donghae's brother Donghwa
Sungmin's brother Sungjin
Yesung's brother Jongjin
Eunhyuk's sister Lee So Ra
Kyuhyun's sister Cho Ahra
Heechul's sister Kim Heejin
Nikchun's brother Nichan //sesat\\

okay fine , Nickhun sesat dekat situ . hahaa ! okayh bebalik pada cerita tadi . lepas aku dah borink cari suju's siblings . aku main type jelah nama kawan-kawan aku . Aku type Leozai Ng , tapi satu gambar dia pun tak keluar dekat taman google tu . sebaliknya keluar gambar sorang mamat yang comel gila ! tapi dia cina and Malaysians ! aku bangga tuh ! hahaa . nie Fb dia -> Leozai Teo and nie belog dia -> Leozai Teo
entry dia kejap english , kejap mandarin . LOL !

aku nak sharekan gambar-2 dia . terimalah kemunculan mamat comel gilos nie XD







dia sangat comel. okay bye :)