Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Daebakk~~
assalamualaikum and annyeonghaseyo

Hari nie , aku nak carita pasal lagu je . taknak cerita pasal lain . Only song . Lagu-lagu yang oshemm gila . lagu-lagu yang buat aku gila ! Lol ! oshemmm , oshemmm , oshemmm !

Okay , maybe aku lambat nak cakap benda ni . Tapi aku tetap nak cakap . hehee ! OMG , aku suka gila tahap babeng dekat lagu BIGBANG . Gila best kott . Lagu dia ... Argh ! aku tak tahu nak cakap macam mana tapi memang gila best lah ! lagu nie membuatkan aku menjadi VIP . Seungri aku hot gilos ! walaupun rambut dia dah pendek . Tsk tsk . oshemmm ! And sekarang ni , lagu tu jadi lagu blog aku :)

Lagu kedua , Touch ! ouchh , daebakk gila kot lagu tu . walaupun aku tak berapa minat Miss A , tapi lagu best lah jugak . tapi tak dapat lawan lagu Blue . ouhh ! hahaa ! Jia unnie comel kott . ishh , geram tengok muka dia . nak cubit-cubit je pipi dia tu . tsk tsk . Jia oshemm !

Ketiga , I'm Sorry ! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG !
lagu nie gila-gila oshemm ! lagu ni dah lama tapi aku baru tahu . tsk tsk . Ahli-ahli beast ohshemm gila dalam nie . OMG OMG ! aku dah naik gila dengan beast sekarang ni . semua ahli beast aku nak =) Lol ! tamak kan ? sory , tapi memang aku dah gila tahap babeng dengan beast ! I'm B2UTY~~~