Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
tajuk ?
annyeong haseyo !

aku borinkkk . tsk tsk . aku tak tahu nak tulis pasal apa . ohhh ! aku lupa . haish ! macam mane lah boleh aku lupa . hari nie birthday bestfriend aku lahh ! happy birthday Nurul Nadiah . May Allah bless you !



she's cute right ? dia tinggi gila . orang paling tinggi dalam kelas aku . bagi perempuan ye . hhaaa ! dia minat gila gila dengan spongebob ! sungguh tak matang kan ? ohh ye .. she's still single and tak tahu avaible or tak ? tanyelah tuan dia sendiri ya . dia kpoppers jugak . tapi takdelah seteruk aku . aku teruk ke ? maybe ! semua cikgu dah tahu aku minat kpop ! hahaa ! okay , stop merepek ! sambung balik . dia atlet lumba lari and lompat jauh .. kalau dia lari dengan aku confirm aku kalah ! eh ? tak ! ade sekali aku menang . itupunn aku paksa dia kalahh ! hahaaaa ! 



huhuu ! ade gaya photographer tak ? smart kan ? kawan aku tu .. tsk tsk . hahaa ! happy birthday dear , aku sayang kau sangat sangat tau tak ? kita kawan dah lama kan ? masuk tahun nie dah 5 tahun . dan kalau boleh aku taknak berpisah dengan kau . tsk . weih , sori takde hadiah . aku tengah pokai sekarang nie . anggaplah aku buat entry nie khas untuk kau . sayang kau , nad !

Hari nie jugak birthday Chinese Boy . siapa ? kalau korang ELF mesti korang tahu . siapa lagi kalau bukan Hankyung Oppa . okay ke aku taip nama korea dia nie ? biar jelah . aku lagi suka nama tu daripada Hangen . tsk tsk . Hankyung Oppa , Saengil Chukka !

tadi aku berborak dengankawan aku pasal birthday Hangeng . bawah nie perbualannya :

wani : weyh , hari nie bezday Hangeng kan ?
aku : a ah , kenapa ?
wani : takde , kau rasa Heechul Oppa ingat tak bezday Hangen hari nie ?
aku : ingat kodd !
wani : dia kan dekar army .
aku : a ahlah . aku lupe =="
wani : weih , aku sedih !
aku : sabar jelah !

tsk . perbualan yang merepek . okay . dadaa !