Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
today =="



assalamualaikum and annyeong haseyo !

Aku benci hari ni . Hari ni membosankan . Hari ni memalukan . Hari ni buat aku tension dan hari ini Bneci aku dekat kau bertambah - tambah ! aku benci kau PPGs !

Sorry derr , ayat permulaan aku macam bengong sikit . tsk . Aku tension gila tahap babeng hari ni . Aku rasa hari ni , hari paling teruk semenjak aku belajar dekat URESS . Sebelum aku merepek dengan lebih lanjut lagi . aku ade something nak bagi tahu cikgu yang aku 'sayang' sangat !

Cikgu , terima kasih kerana memalukan kami . Kami sayang sangat-sangat dekat cikgu . ILY !

okay ! itu ayat aku untuk cikgu yang ter'cinta' . Korang mesti kelirukan ? So , aku cerita dari awal hingga akhir . Tsk . Cerita dia macam nie . Pagi tu beratur macam biasa . Tiba-tiba pengawas cakap 2 Pluto tinggal dekat tapak perhimpunan . Okay fine . tunggu je lah kan ? Pastu ade sorang cikgu datang . dia cakap macam nie .

Kamu nie budak KRK . so , tunjukkan lah perangai yang baik sebagai contoh untuk murid lain . tapi kamu buat benda yang salah pulak . Saya ada terima aduan yang ada di antara kamu bawak phone pergi sekolah . sekarang saya nak kamu mengaku siapa yang bawak phone pergi sekolah !
 takde siapa yang mengaku pun mase nie . lepas tu , cikgu tu sambung membebel balik .

Saya akan lepaskan kamu kalau kamu mengaku . kalau kamu tak nak mengaku , saya buat spotcheck sekarang !
Okay , cikgu betul-betul buat spotcheck . dekat tapak perhimpunan . budak 3 Nova ade ekat situ . sentap gila kott ! sorang kawan aku bawak phone . dia letak dekat tempat yang agak kurang baik and tertangkap . cikgu baca semua meseg dia baii ! masa tu , aku tak dapat nak kawal emosi aku . orang yang aku aim ialah KAU ! so , tulah aku pandang korang slack . ==" serius weyh , kalau bestfriend korang nangis mesti korang akan buat benda yang sama dengan aku . serius punya , sebab time tu . kitorang memang tengah gaduh besar dengan dia !

Dah habis spotcheck , kitorang masuk kelas . lepas tu , ade pengumuman lagi .

Budak 2 pluto , esok kamu ade Maulidur Rasul . so , tak payah pakai baju koko . 

time nih , memang aku dah mencarut-carut . kene gosok baju ? malass gila kott . hahaa ! fine , lepas tu cikgu tu blah ! kitorang pun pergi PJ . masa PJ kena timbang berat . berat aku naik kott ! buat malu aja ! hahaa ! and then mula lah satu peristiwa lagi , kawan aku gadohh dengan bestfriend dia . serius weihh , aku tengok punn kecut gila . sorang menangis , sorag menjerit . shitt betoll ! kenapa nasib Neyfika hari bad gila ! Aku benci hari ni and Kau ! Fullstop .

okay fine , aku nak tido . dadaa !