Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Saengil Chukka !
Assalamualaikum  !
Hari nie 12 April kan ? Hari khamis kan ? Korang tahu tak , ape benda speacial hari nie ? Tak tahu . okeyh , biar aku terangkan . Hari nie Birthday Se Hun Oppa lahh ! Siapa Se Hun ? Tak kenal ? Sah korang buat lawak . Tapi kalau korang tak kenal jugak . Dekat atas tu ade gambar dia . comel tak ? Ahha ! Dia maknae Exo-K .
Dia orang kedua yang aku paling minat dalam Exo-K . orang pertama Baekhyun Oppa ! ahha ! gedikk betul
                              Happy Birthday , Oh Se Hun !
Okeyh , aku tahu dia bukannya tahu aku wish dia pun . Tapi tak salah kan ? So , kita wish jelah . haha ! aku ade edit gambar Se Hun . Sumpah , simple gila . Aku malas sebenarnya tapi dah takde kerja nak buat . So , edit jelahh >,< 




Simple kan ? aku tahu tuhh . ahha ! Gambar nie dia nampak comel sangat ! aishh ! Aku suka tengok dia dengan Luhan . HunHan couple gituhh ! Tapi still Luhan aku punye okay ? ahha ! okeyh , Bye ^.^