Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Husband baru !


assalamualaikum !

ohh ohh . Aku kembali . Aku kembali . Happy tak ? Mesti korang happy kan ? Mesti sampai terloncat-loncat kan ? Okeyh stop ! Berapa banyak 'mesti' kena ade da ? ahha ! Lama ke aku tak update ? Last aku update ...................  kejap kejap . Aku pergi check . ohh , Takdelah lama sangat , SEBULAN je ! ahha ! Lol !

Okeyhh . Aku nak cerita pasal husband baru aku . Dia sangat sangat sangat sangat sangat comel ! Auch ! Aku tak tahan nak tengok muka dia yang tak reti nak senyum tuh . Rase macam nak cubit cubit je pipi dia yang comel comel tuh . ouhh ! Okeyh , bukan dia sorang je husband baru aku tapi ramai lagi . Hmmm , adelah dalam 5-6 orang . Ramai ke ? Takkan ? Normal lah tuh , banyak benar group baru sekarang nie ! ahha >,<

Okeyh , yang first ni . Dia ahli NU'EST . Sangat comel . Kalau sekali pandang memang ingat dia nie perempuan . Susah nak senyum . Poker Face ? ahha ! Born on 3 November 1995 . Muda lagi XD . Real name dia Choi Min Ki . cutenya nama >,< and dia maknae dalam NU'EST . He is REN !!

              Gambar nie dia senyum . atoto , comelnya >,<

Second , still lagi kumpulan NU'EST . Rapper terhebat . Handsome gilos . style dia memang smart gila . aku suka tuhh ! Born on 8 June 1995 . Sebaya Ren !! ahha ! Real name Kim Jong Hyun . ouhh , name dia oshhemm . And he is JR(Junior Royal) !!!


Macho giloss !!!

Third , dia BTOB . ahh , nie comel sangat sangat ! Dia dia dia sangat sangat sangat berkarisma  !! Real name Lee Min Hyuk . Born on 29 November 1990 . tua sikit berbanding dengan JR and Ren . He is Minhyuk !!

 comel comel !

Last sekali , ahli BTOB jugak . sangat sangat comel ! Dia dia sangat sangat comel ! comel ! comel ! Born on 2 May 1995 . sama bulan dengan aku ! same umo dengan Ren and JR ! Real name Yook Sung Jae ! oshhem ouhh !