Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Daebakk !

                                 
                                  aiyoo , comelnya ! 

Assalamualaikum and Annyeong Haseyo !

Laki aku comel kan ? ahha ! comel sangat-2 tuh ! Tepuk tangan pun macam budak kecik . Muka innocent . Aiyoyo ! Comelnyaaa . Okeyh , aku dah gila >,<

Aku nak hupdate , tapi takde tajuk sesuai . Aku nak cerita pasal ape hah ? ohh , okay okay . Aku dah ingat Tadi aku baca fanfic Kak Nana . Alah , yang fanfic Don't Deny tuh . Ya Allah , cerita dia memang superb gila . Aku tak tahu nak describe macam mana . Tapi sumpah cerita dia memang terlebih BEST ! Aku baca sampai mengalir air mata part Lue bagi tahu ape impian dia dekat April  . Lepas tu part , Lue peluk april dari belakang masa dekat depan rumah April . Satu lagi , Part April dengan Lue masa dekat karnival sekolah Lue  . Satu lagi , Part April gaduh dengan Lue depan Senior Yong Hwa . And satu lagi , Part yang akhir sekali masa April nak kawin !

Ahha ! Kenapa ? Pening ? Tak faham apa yang aku tulis ni ? Nak faham ke ? Lol ! boleh boleh . Kalau nak faham just scroll kebawah sikit . Bawah gambar tu ade link dia  ._.

http://fanfictionbloggie.blogspot.com/2012/04/dont-deny-characters-and-preface.html

                                       Don't Deny

Oh my ! Dah lah cerita nie BEST gila , poster dia pun SMART nak mati . semuanya serba lengkap tahu tak ? tsk tsk . Serius cerita nie Daebakk gila-2 . Aku dah hafal cerita tu ! Aku bukan senang nak hafal sesuatu benda melainkan benda tu memang betul-2 SUPERB !  Memang GILA GILA SUPERB ! Sebab kan cerita tu lah , aku makin suka dekat Luhan ! Argh , Luhan memang dah cairkan aku gila-2 dalam cerita nie . Ayat-2 dalam cerita nie romantis gila . Teringin nak copy , buat satus . Tapi awal-2 lagi dah DIHARAMKAN ! Kalau aku copy jugak , habislah kulist aku kena siat dek Kak Nana ! Ahha ! Kak Nana memang HEBAT gila  ! Memang aku  tabik dekat dialah !

p/s : berapa banyak DAEBAK aku guna pun aku tak tahu . Haha !