Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Randomm :)





Assalamualaikum and Annyeong ._.

Random 1






Aku baru je online dalam dua tiga hari ini selepas sebulan menghilangkan diri . Sumpah . Aku macam orang gila sesat , semua benda aku tak tahu . Eh ? Betul ke perumpamaan aku tuh ? Sorry , bm aku fail -.-' Aku dah start pening bila bukak fb aku . Dah macam sarang labah-labah . Penuh dengan itu ini . haha ! Satu hapak pun aku tak tahu diorang post pasal apa . Ada yang citer pasal TeenFinite . Ada yang cerita pasal Super Junior . Ade yang cerita pasal Exo . Adoii . pening weih pening ._.


Random 2






Ohhh ! Super Junior is comeback . Donghae aku asdfghjkl . Hensemnya ._. Aku boleh gila tengok gambar dia . Sangat . Sangat . Sangat Hensem . haha ! Aku baru je beberapa bula curang dah rindu balik . tsk . Setianya aku . haha ! okeyh , abaikan . Setakat ni baru dua teaser keluar . Dua-2 oshem . Teaser kedua pasal lagu-2 dalam album tu . Ade satu lagu dalam album tu aku pernah dengar . Maybe diorang renew balik kot . Entah . Tajuk lagu diorang <sexy,free&single> . haha ! pelik ? Itulah kebenarannya <3

Random 3






Aku ternampak satu status Kak Nana tadi . Pasal Luhan . Omg laki aku <3 haha ! Dia kata Luhan masuk hospital . asdfghjkl . serius ke ? ohemgee . Dia okey tak ? Dia cedera teruk ke ? Lepas tu , dekat satu group ni . Dia kata Exo-M almost accident . Haish ! Nasib baik almost . Kalau betul-betul accident . Aku takkan maafkan drebar tuh . haha ! Aku kan kejam -.-'

okey , Bye ._.