Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Sabarrrrrrrrrrrrrr

Assalamualaikum and annyeong haseyo

lamanya aku tak update . dalam seminggu . lamanya tuh . aku hiatus kejap . korang rindu aku ke ? haha ! okey , aku perasan . Lately , aku menyampah dengan kawan aku . dia sangat sangat sangat sangat annoying.
Dia bestfriend aku tapi perangai dia buat aku tak suka dengan dia .

Dia selalu tanya aku and kawan aku sorang lagi , tak bosan ke hari-hari cerita kpop ? okey , dekat sini aku nak buat penerangan . bosan tak pernah muncul dalam hidup aku bila tentang kpop . sebab aku bukannya tumpu dekat satu grup tapi lain-lain . And hari-hari cerita yang lain . bukannya setiap hari aku cerita pasal teentop je kan ? eh ? satu lagi . aku tak cerita dekat kau . aku cerita dekat Raiha yang kau pergi tadah telinga siapa suruh . kau punya masalah lah kan ? so , stop cakap bosan . sebelum aku tembak mulut kau tu .


Kalau setakat sehari dua , aku boleh sabar lagi . Kalau tiap hari , sesiapa pun menyampah . nasib baik kesabaran aku tinggi , kalau tak dah lama kita gaduh wei . Okay , kalau kau cakap bosan kalau kitorang cerita pasal kpop , takde masalah . tapi kitorang cerita pasal anime pun kau cakap bosan . ape yang tak bosan dalam hidup kau hah ? bila kitorang cerita 24 jam pasal crush kau baru tak bosan lah ? serius , perangai kau annoying . Lepas tu , bila aku tegur sikit . mulalah tachink . memang aku sabar je . 

senang , senang kan ? kau cakap je lah . yang kau dah bosan kawan dengan aku and Raiha . habis cerita . ini tak . kejap kejap bosan . kejap kejap boring . FED UP lah wei . kau nasib baik kawan kau ni , ade kesabaran yang tinggi . jangan sampai kita bergaduh nanti . haha ! bila aku dengan kau gaduh confirm kelas tu senyap sunyi tahu tak ?


Dulu kau pernah nasihat kan aku jangan penyigkan diri sendiri . okey fine . aku dah berubah . tapi sekarang kau pulak yang pentingkan diri sendiri . apa hal ni beb ? Kau cakap aku sekarang kau pulak . haihh ! bila aku tegur , kau buat muka . bila aku tak cakap dengan kau , kau kata aku tachink . padahal kau yang tachink kan ? dah lah , aku dah penat :)

soryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy , aku emo . aku pun tak tahu kenapa ? okey , bye :)