Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Segmen : Jom Kenali KPOP Bloggers
Klik SINI or SINI

Assalamualaikum and Annyeong .

Tadi stalk blog kak nana . Then terjumpa satu entry ni . Nampak macam best . Bila baca memang best pun . Lol ! Disebabkan aku memang kpoppers and tengah boring . So , aku buat lahh . Kalau tak boring pun aku buat jugak . haha ! okay , stop . Pendahuluan aku dah habis . So , aku nak start ._.

1. Group KPOP pertama yang korang minat?


Dengan bangganya aku cakap SUPER JUNIOR . lol ! Okay , aku hard ELF and I'm proud of that . Perlu ke story macam mana aku boleh inlove dengan SuJu . Nak tahu ? Semuanya bermula dengan akak aku . Dia yang tunjukkan aku satu vid Suju ni . Aku tak ingat mv tuh . Tapi memang oshemm . Aku dah 5 tahun minat Suju . Lee Donghae bias aku <3

2. Lagu KPOP kegemaran korang . State 2 reasons kenapa korang suka lagu tu

Hmmm , nak berapa ? okay , aku bagi satu je lah . Tak payah banyak-banyak . Tapi aku nak bagi tiga  . lol. <Starlight tears - Kim Yoo Kyung> , <Time spent walking through memories - Nell>, <Shining star - Suju> Lagu pertama and kedua tu lirik dia best sangat . Lagu kedua tuh aku tahu sebab tengok Sungkyu cover . Lagu ketiga tu sweet nak mampus and Donghae aku hensem :) haha ! sory , terlebih reason .

3. Siapakah ultimate bias korang. Seorang sahaja. Tak boleh lebih

LEE DONGHAE . Tak pernah and tak akan berubah . I'm loyal ELFishy . haha ! Sory , aku memang camni kalau bab ikan masin ni ._.




4. Group KPOP mana yang menjadi top3 pilihan korang sekarang?

-Super Junior
-Exo
-Tentop/Infinite

5. K-DRAMA & Variety show kegemaran korang?

K-Drama - It's Okay , Daddy daughter
Variety show - Running Man , Lets go! Dream team , Weekly idol , The leaders :)

6. Blog fanfiction manakah yang menjadi kegemaran korang? State 2 reasons

Blog Fanfiction Kak Nana . Aku jenis yang memilih . Aku tak suka fanfic yang guna shortform . hehe ! Sorry , tapi itu aku . Fanfic kak nana best , simple and banyak ending :)

7. Adakah bias korang antara yang paling smart & sexy ? tunjukkan gambar tersebut 

Ofcourse ada . Nak tengok ? boleh , tapi jangan lama-lama . Nanti aku cucuk mata tu . haha ! Aku suka lelaki yang 'apple' dia jelas . Nampak seksi . Auchh ._.



 Omg ! 'apple' ikan masin! Seksi gila >.<


Stitch aku punya 'apple' mengancam ._.


 seksi 'apple' , mata cantik , bibir mengancam . Laki aku lol !


 'apple' tak jelas . tapi badan seksi . Lol !


 'apple' plus pandangan menggoda . aku suka dia :)


 'Apple' + stylo . memang oshemm . //sila abaikan lelaki sebelah dia



7. Jika korang seorang Kpoppers, upload photo barang/koleksi kpop yang korang ada

Memang ada tapi tak pernah terfikir pun nak ambil gambar . Sorryyyyyyyyyyyyyyyyy  TT____TT



                                                                                      Tag :

 Http://nanisuju.blogspot.com