Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
In love with HunHan

Assalamualaikum and Annyeong .


   Muahahahaha . Tajuk aku tu . Sila abaikan . Aku tengah gila sekarang neh . Gila dengan mamat dekat atas tuh . Huh . Kenapa diorang nie comel bebenar . Buat hati aku cair aje . Hari ni keje aku . Search pasal dua orang lelaki tuh . Semua benda aku search tapi satu benda pon aku tak ingat lol . Yang aku ingat diorang comel nak mampos . heh .

  Aku rase nak spam gambar diorang je . Tapi nanti menyesakkan pulak . kan kan ? okay . Tadi aku bace blog leena . Dia kan ship hunhan . Banyak gila benda aku dapat dekat blog dia tadi .  Time tengah godek-2 blog dia . Aku terjumpa satu entry . Act . bukan terjumpa tapi memang ade dekat list tepi tuh . Tajuk dia best so aku bacelah . haha . Then baru aku tahu yang Sehun menari dengan Boa . OMG . Kunonya aku . Benda macam tu pon tak tahu . haha .



                                            OMG . Comelnya diorang :)

   At first . Aku tak suka HunHan ni . Ntah . Aku pun tak tahu kenapa . Maybe time tu aku tak suka Sehun kot . Then bila aku dah suka Sehun . Aku jadi gila HunHan . Beratus gambar diorang dalam laptop aku . haha . Aku suka diorang gila-gila . Diorang comel . Omg . Luhan aku . Sangat sangat sangat sangat comel . Ditambah dengan Sehun yang comel tuh . Bertambah lah comel Hunhan neh . Tapi aku tak boleh nak minat Sehun sangat . Sebab kawan aku minat dia lol . So , aku setia dengan Luhan . haha . Dalam exok , aku suka Suho lebih . haha . Dia tuh comel lah . Suara dia . Jangan cakap lah kan ? heh . Then dia ketua . Ahh . Suho xD 

  Eh . Stop . Tetibe pulak pasal Suho . Sambung balik pasal HunHan . Betul ke lepas ni . Luhan pulak menari dengan Boa ? Aku nampak dekat youtube tadi . Ade orang komen . Lepas neh gilirang Luhan pulak menari dengan Boa . Jangan pelik . Dia tulis dalam Bi . Aku maleh nak tulis bi . So , aku translate kan lah . hehe . Pasal cerita . TO THE BEAUTIFUL YOU tuh . Aku tak tengok pon . Dah ditayang kan ? Hunhan aku dah keluar belom . Dah keluar inform dekat aku ek ? Aku nak tengok diorang je . heh . 



                                                 comelnya xD


    Aku nak spam gambar Hunhan . Boleh takk ? Boleh kan ? Aku tahu nie blog aku . Tapi korang readers . So , aku kena tanye lah . hehe . Takut korang menyampah nanti . heh . Aku spam ek ? Thanks babe xD



  
                                   Hunhan couple xD
                                Fan Art nie comel xD

                                                                   

                                             I Love You  , HunHan







                                                     Last one xD 

Bye .