Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Be strong hubby :'(


                                                                I love him so much . No doubt

Assalamualaikum and Annyeong Haseyo .

Hye korang . Ape kabar ? Sihat . Bagus -.-' haha . Abaikan intro aku lol , Aku memang fail bab intro neh . So , macam tu lah jadinya . Ahha . Aku update hanya sebab dia . Dia cinta pertama aku . Ecehh . Itu agak tipu sikit . Cinta pertama dalam korean industry adalah . Heh . Oke . Stop merepek . Aku ade sad story nak share . Pasal ikan masin aku neh .

Sebelum tuh . Kalau korang perasan Hae dah lame tak muncul dalam Mubank and ape-2 show lagi . Act , he's grandpa had passed away . Hmmm , kesian Hae baby aku ni . Dulu ayah dia , sekarang grandpa dia pulak . Poor my baby . Tadi masa aku on twitter , baru aku tahu empat or lima  hari yang lepas grandpa dia passed away . Serius , aku rase macam . Banyaknya dugaan dia . And sekali aku rase macam . Aku nie bini dia ke ? Grandpa dia passed away pon aku tak tahu . Heh . Teruknya perangai -.-' Tak silap aku #StayStrongDonghae trending kan ? Tapi tak lama . Entah . Aku pon tak tahu . Lately , aku dapat tahu news lambat . Entah apa yang aku buat pon aku tak tahu . 





Aku jumpa benda alah ni dekat twitter . Dua hari yang lepas . Heh . Siapa Elfish tu mesti tahu kan ? Jangan jadi macam aku . Dah lambat baru tahu . Heh . Oke . Cukuplah tu . Aku nak pegi baca fanfic .

bye