Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Donghae milik Elfish not YOU !


Assalamualaikum and Annyeong .

Menggigil tangan aku tulis tajuk tu . Memang kalau aku kesabaran aku takde lah kan . Habis kau , aku carut ! Serius , ayat kau memang tak boleh nak elok lagi kan ? Kau fikir bila kau dah suka Donghae 2 tahun , dia milik kau sorang je lah . Hei , kau tahu tak aku dah suka , cinta , sayang dekat ikan masin tu 5 tahun ! Kau tahu ? Tak tahu kan ? Hah . Kan aku dah riak . *bawak mengucap azra* Wahai hamba Allah . Aku tahu kau suka Donghae . Ramai yang suka Donghae . List madu aku setiap hari bertambah tahu tak ? Tapi aku tak kisah pun . Tapi kau . Baru 2 tahun je pun . Dah nak kepoh .

Aku tak nak gaduh . Tapi kalau kau dah cakap macam tu . Terpaksa lah kan . Mulut aku bukan mulut baik . Aku mengaku . Kalau aku betul betul gaduh semua keluar nanti . Buat tambah dosa aku je . Dah lah aku dekat sekolah tengah gaduh dengan budak kelas sebelah . Haih . Weih , something aku nak bagi tahu kau . Kalau lah aku cerita dekat semua Elfish kan ? Confirm teruk kau kena . Tapi disebabkan aku ni seorang yang bertimbang rasa *muntah* aku lepaskan kau . Heh . Aku tak kisah kau nak minat Donghae . Serius aku tak kisah . Tapi aku kisah kalau kau cakap macam tu . Sangat sangat kisah . 


Sebelum ni kita tak pernah bercakap pun kan ? Kalau jumpa just senyum . So , kita memang tak rapat . Tapi disebabkan hal ni , aku jadi kenal perangai kau yang tak senereh senonoh tu . Huih . Memang seram . Wei , ape kata kita jadi madu yang kamceng . Aku tak suka lah gadoh-gadoh ni . Kejappppppppppppp . Kenapa dengan aku ? Cepatnya tukar mood . heh . Kalau macam ni lah . Senang je orang nak pijak kepala aku kan ? Haih . 

Hei girl , ingat tau . Ikan masin tu milik semua orang . Kau tak layak nak cakap macam tu .  Even aku yang bertahun suka dia pun tak pernah cakap camtu . Lain kali fikir dulu sebelum cakap . Okay ? Hah . Elfish sekarang ni makin ganas ye . Nak Hae dia punya sorang je . Nasib baiklah madu-madu aku tak macam tu . Semuanya kamceng . Heh . Sayang korang maduuuuu <3

Bye !