Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Happy Birthday

Assalamualaikum and Annyeong .

 Hari nie birthday kawan aku . Eh . Silap . Bukan kawan je . Tapi Bestfriend . Hehe . 12 September . Hari tu lah dia lahir . Pukul 7.30 pagi tadi . Aku hafal tau . Okey , gebang ayat tu . Act , dia yang bagi tahu aku tadi . Aku bukan orang pertama yang wish dia . Aku orang yang ke....... entah . Dia tak bagi tahu tadi . Orang first ialah Feyra . Dia boleh lah . Ade kredit . Aku ? Tak topup2 lagi . Heh . Malas -.-'

 Berbalik pade birthday girl ni . Dia cantik . Serius . Cantik sangat . Dia pandai . Kelas pertama tuh . haha . Aku start kawan dengan dia tahun lepas . Alah , mase form 1 . Itupun kawan2 camtu je . Betul2 rapat bila nak akhir2 tahun .  Dia hot tau . Tengok fb dia je dah tahu . Agak pendiam . Oke . Susah nak jumpa orang hot yang pendiam kan ? Tapi dialah buktinya . Heh . Dia dekat kelas . Lagi rapat dengan Kj dari aku . Sebab diorang duduk sebelah-menyebelah .  

Parents kitorang kawan baik . Sama sekolah menengah . Heh . Nak tengok gambar dia tak ? Kejap aku carik . Okeyh dah jumpa . Kejap ek ? Aku nak upload kan dia . Hmmmm . Oke . Eh . Sorii . Ade problem . Apesal pulak ni . Kejap . Gmbar tak boleh masuk . Kena pilih gambar lain . Haih . Ape ni . Kenapa tak boleh pulak . Kejap-2 . Aku try satu lagi gambar ni . 


Itu dia . yang depan tu dialah . Hehe . Dia cantik kan . hehe . Nama dia Aqilah . heh . Dear qylla , sorii buat entry last minit . Hast untuk kau tau . Happy birthday sayang . Then , sorii sebab blog aku penuh dengan Kpop . Aku pilih Kimbum pun sebab kau suka dia . Sorii membuang mase kau bace entry tak berfaedah ni . Hei darl , aku sayang kau gila-2 . Selagi aku masih bernafas , kau akan tetap jadi kawan aku . Sampai bila-2 . Iloveyoudamnmuch , Aqylla :)