Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Berdamai ?
                                                                    GD dalam tu . lol

Assalamualaikum and Annyeong .

Hari ni boleh dikatakan hari yang agak malang . lol . Ayat aku . Skema gila .________. Tadi masa Science . Dekat makmal . Aku and semua yang terlibat dalam pergaduhan salah faham tu berkumpul dekat meja depan . Dengan cikgu-2 sekali join . Cikgu tu terpaksa join sebab dia pun terlibat sekali . So , kitorang buat slow talk .

Slow talk yang tak menjadi . Serius aku cakap . Kitorang nak buat slow talk . Alih-2 jadi kuat talk . lol . Kitorang banyak gaduh . Then , banyak yang tak betul . Ade yang tak puas hati . Ade yang tak terpaksa mengalah . Memang tak menjadi pendamaian kitorang tu . Then tadi . Ain ade gaduh dengan Nad . Tapi kejap je . Sebab aku menyampuk lol . Yelah . Takkan nak biar diorang terus gaduh kan ? Fedapp jugak tengok . Last-2 Nad mengalah jugak . Habis cerita . 



Then . Ade satu part tu . Part air mata . Tiba-2 Ain keluarkan tajuk pasal aku , Rai and Feytty . Tiba-2 je . Aku terperanjat jugak . Ape kena-mengena kan ? Aku nangis bila dia keluarkan tajuk tu . Kenapa ? Entah . Maybe betul ape yang dia cakap ._______________. Tapi diam jelah . Karang kalau dia mengamuk . Lagi teruk . Hahaha . Part akhir tu . Cikgu suruh semua salam . Haha . Aku tahu ade yang salam tak ikhlas . Aku tahu sangat-2 . Tapi takpe . Aku tak kisah lansung . 

Perjalanan nak naik kelas . Ade sorang kawan aku cakap . "Pendamaian tadi depan cikgu je ke ?" Dan aku macam o_0 Entah . Maybe kot . Sebab balik tu still awkward nak mampus lagi . Hahha . 

Bye .