Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Hey .


Assalamualaikum and Annyeong .

Aku tak tahu nak hupdate pasal ape sebenarnya . Aku just rase nak hupate . Haha . Act , aku tengah mendisiplinkan diri aku . Kena hupdate blog setiap hari . Wajib . No doubt . lol . Walaupun malas macam mane sekalipun , kena hupdate jugak . Walaupun takde tajuk . Hentam je . hahahaa .

Tadi kan . Aku tengok satu cerita chinese tu . Cerita dia sedih gila . Aku nak menangis tengok cerita tu . Bila kita kena berlagak kuat walau macam mane teruk luka kita . Bila kita merayu dekat diri , berhenti menangis . Bila kita kena lupakan orang yang memang kita tak boleh nak lupakan . Bila kita kena hadapi satu perkara yang kita tak sanggup nak buat . *sigh*

Jiwangnya aku . omg . lol . Apesal aku jiwang semacam ni ? Maybe sebab lagu ni kot . Lagu ni macam khas dibuat untuk aku je . Haha . Terima kasih lah ye . Aku hargai tu . lol . Haha . Aku ade crush . Tetibe je . haha . Takde sape pon nak tahu kan ? Aku je rajin sangat nak bagi tahu . haha . Crush aku form 3 . lol . Dia pendek . haha . Act , aku tak tahu nak tulis apa lagi . lol .

Bye .