Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Dear BESTFRIEND !


Assalamualaikum .

Hyeeeeeee . Aku kembali lol . Last aku update 6 january . Pasal birthday kawan aku . Ni pun pasal birthday kawan aku jugak . HAHAHA . So , conclusionnye aku update bila ade hal penting . Kei . Baik tak payah buat blog kan ? Segmen whoopers pun aku belum buat lagi maybe minggu depan . Sebab maybe hari last aku online . Heeeeeeeeeeee . Minggu depan aku ade wakeup test . Aku nak study . Even itu test je tapi aku tetap nak buat yang terbaik . heh .

Ahha . Aku dah terangkan dekat atas tadi . Entry ni khas untuk birthday kawan aku . Tapi sebelum tu . Too exotics . Korang dah tau pasal Kai ? Omg . Gila kesian dekat Kai . Okay bukan Kai sorang . Stitch comel aku tu pun injurt . Kai dekat lutut . Luhan dekat tangan . Omg . Seriius . Aku benci gila dengan sasaeng fans . Patut pun manager exo bertindak kasar kalau dah macam ni jadi . Haish . For siapa yang tak tahu . Here the link . #GetWellSoonJongin aaaaaaaaaaaaaaaa . Kesian Jongin . Kesian Kai . Kesian Luhan . 

Okay , berbalik kepada benda penting . Hari ni birthday kawan aku kan ? 18 January . Ade dua orang dalam kelas aku birthday hari ni . Sorang boy , sorang girl . That boy aku dah wish dia pagi tadi . And dia dengan malu malunya jawab terima kasih . Act bukan aku sorang tapi ramai yang jerit tadi . Ahh . Jerit . Yang girl pulak . Aku datang datang sekolah terus wish dia . Ahh . Sweet kan ? hahahaah . 

That girl nama dia Farah . But ramai call dia Feytty . Sebab ade dua orang Farah dalam kelas aku . Heeeeeeee . Dia mix . Chinese-Malay . Bapak dia Chinese . So , automatik dia cina . hahaha . Dia cantik . Mix lah katekan . Tapi bila kau tengok dia . Kau tak namapk cina dia sangat . Ramai yang cakap macam tu . hahaha . Dia pandai . Selalu atas aku je . Tak puas hati betul . Grrrrrr .  Dia boleh cakap tiga bahase lol . English , Malay , Mandarin . Pandai kan kan kan ? ahahahaah . Nak tengok muka dia ? Kejap -.- 



Dear girl , Happy Birthday to youu . Kau dah tuaaaaaaaaaaa . ahahahaaha . Tengok aku still muda lagi . Birthday aku lambat lagi . heeeeeeeeeeeee . Girl , Hadiah kau kan kan kan . Aku bagi hari isnin tau . Aku dah tau nak beli  . Tapi sorry if hadiah tu tak menepati cita rase kau yang tinggi nak mampuih tu . Ahahaha . Nak tau ? Aku buat entry ni sambil dengar lagu Jae . All Alone . Ahh . Serius sedih . hahahaha . Farah ._. Dah nak dekat tiga tahun kita kawan . Since form one sampai sekarang . Sepanjang tu kita banyak gaduh kan ? Aku nak mintak maaf tau . Aku tau kau banyak tak puas hati dengan perangai aku . heeeeeeeee . Perangai aku kan annoying . hahaha . Terima kasih sebab sudi jadi kawan aku . Ingat time first time kita rapat . Mase tu time periksa . Kau datang menyebok dekat meja aku . Nak study same same . Then ingat lagi macam mane FIA boleh wujud ? Perangai gila gila kita . Suka main ketuk ketuk kepala . hahaha . Aku tak sangka dah lama kita kawan . Tiba tiba kau rindu dina lol . Aku rindu kita bertiga gosip sama sama . Rehat sama sama . Skodeng crush sama sama . Ingat lagi tak time aku merajuk dengan korang sebab eli ? hahahaha . Time tu aku tak matang sangat . Jujur bila korang pujuk aku tu . Aku terharu gila lol . Thanks for all that . Ahh . Im crying . Hey birthday girl  , Iloveyoudamnmuch . Kita janji nak belajar dekat New York sama sama . Ingat lagi ? Semoga angan angan kita tu makbul . Aminn <3