Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Happy Birthday xD

Assalamualaikum .

Jenuh aku dok mencari gif comel comel dekat atas tu . Padahal dekat satu tumblr tu melambak . Sakit je hati . Nasib baik aku ni jenis yang penyabar . Kalau tak dah lama aku give up . Letak gambar je cukup . Kehkehkeh . Tapi disebabkan hari ni special so aku sanggup bersusah payah . hahaha . 

Aku terpaksa buat benda ni laju laju . Sebab lepas ni nak pergi kenduri . Tak silap aku kenduri lah kot . Aku malas nak pergi tapi kena pakse ._. okey berbalik pade tajuk . Well , hari ni birthday kawan aku . Awalkan dia lahir ? Hadiah dia pun aku tak beli lagi . Aku tak keluar seremban . So , aku tak tahu nak beli hadiah dekat mane . Kalau aku beli dekat kedai dua ringgit karang . Nampak benar kedekutnye. kehkehkeh . Nanti nanti lah aku beli hadiah tu . okay ?

Nama dia Raiha . Dia cantik . Dia pandai . Dia duduk sebelah aku dalam kelas . Dia jadi bestfriend aku since tahun lepas . Sebab dia baru pindah tahun lepas . Dia selalu ajar aku dalam kelas . Yelah kan aku agak low . haha . Aku jujur ni . Dia hot . Ramai peminat . Tapi dia tak berapa layan sangat . Eh . Betul ke ? hahah . Dia kpoppers . Sama je dengan aku . Dia gila dengan lelaki di atas . Ultimate bias dia buat mase sekarang lah . Sebelum ni tak silap aku ultimate dia Leeteuk . Tapi lepas Leeteuk masuk army dia tukar . Biasalah ELF tak setia . ahahahaha


                                                                 Bini Jae . Ahaks . Kau comel XDD 

Hey , Happy birthday dear . kau dah tua sekarang ni . Sila buang perangai childish kau tu . Biar aku je yang childish sorang sorang . haha . Sorry . Hadiah kau aku tak dapat nak bagi hari isnin . Kau dah tahu reason dia kan ? heeeeeeeeee . Sorry again sebab aku bukan orang pertama yang wish kau . haha . Bestfriend apelah ni kan ? T_____T Rai , thanks for everything okay ? Thanks sebab sudi kawan dengan aku . Thanks sebab sudi ajar aku dalam kelas . Thanks sebab sudi dengar bebelan aku pasal benda benda yangtak berfaedah . Thanks sebab teman aku skodeng key . kehkehkeh . Kau dah banyak tolong aku kan ? Tapi aku tak pernah tolong kau . Aku raselah . Aku nak mintak maaf sekali lagi sebab perangai aku . Aku tahu perangai aku annoying . Suka ikut kepala sendiri je . Tak pernah nak fikir pasal orang lain . Sorry sangat sangat . Aku banyak sakitkan hati kau kan ? Aku banyak buat kau tersinggung . Will you forgive me ? .____. I hope you will . Tahun ni kita pmr . Aku harap kau dapat ajar aku lagi mana yang aku tak paham . Boleh kan kan kan ? . Aku harap kau , aku and the rest of 3 pluto akan dapat 8A . Hey darl , Aku tahu entry aku ni boring . Sorry buang mase kau baca benda alah ni . Tapi aku nak kau tahu satu . Selagi aku masih bernafas , aku akan sayang kau . Kau sahabat aku dunia akhirat . Iloveyoudamnmuch , Nur Raiha <3