Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
It hurts


Assalamualaikum.

Its been a long time right? Last aku update 18/1. Birthday bestfriend aku. Since that aku tak update update pun. Aku rindu nak tulis banyak banyak dekat sini. Nak luahkan perasaan aku. Walaupun aku tau takde orang yang baca. Hahahaha.

Lately, banyak benda buruk berlaku. Aku tahu semuanya salah aku. Semua tu takkan terjadi kalau aku tak masuk dewan petang minggu lepas. Huh. Dah banyak kali aku ulang ayat tu tapi aku tetap rasa bersalah. Kali ni aku banyak menangis. Yeahh. Aku cengeng lol. Tapi kira okay kan, aku nangis dalam bilik air je. Haha. How lame! 

Tadi Ain, Eymma and Feyra pergi berunding dengan 3 musy. Pasal masalah aku. Serius aku rasa terharu gila. Aku bersyukur sangat sangat ade kawan macam diorang. Even diorang degil. Selalu masuk kelas lambat. Selalu tak siap kerja sekolah. Tapi result diorang still antara yang terbaik. Diorang kawan yang memahami. Tadi time diorang cakap diorang tak puas hati dengan ape yang budak 3 musy nak buat dekat aku. Diorang marah marah. Masa tu aku rasa nak nangis je. Terima kasih, Ya Allah :)

Sepanjang kes ni berlaku. Aku tak marah sikit pun. Aku just rasa bersalah, bersalah and bersalah. Aku yang salah dan aku patut minta maaf. Zu tak salah. Am tak salah. Semua budak 3 musy tak salah. Diorang just salah faham right? Haishh! Azra, you're so stupid, you know? Even sekarang ni. Semua benda dah selesai. Aku tetap rasa bersalah. Aku tak patut suka dia. Aku tak patut kenal dia. I have to forget everything about him. Yeahh. 

Am, Im sorry.

Bye.