Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Yesterday :)
Assalamualaikum.

Ehem. Ehem. Korang korang semua taknak nyanyi lagu untuk aku ke? Walaupun birthday aku semalam tapi aku tak kisah kalau korang korang nak nyanyi untuk aku hari ni. Nak bagi hadiah pun boleh jugak. Aku terima dengan sepenuh hati yauww. kekeke

Okay. Meh sini aku terangkan betul betul. Semalam bersamaan dengan 5 May bersamaan dengan Hari mengundi bersamaan tu jugaklah birthday aku :) Aku terangkan macam keling sikit. Aku harap korang korang faham ._. Walaupun semalam birthday aku tapi tak sambut pun. Sambut ala kadar je sebab semalam kan mengundi . Mak mak sedara aku sibuk sangat nak pergi mengundi. Heh. 

Esok aku dapat hadiah dari Feyra and Kausa. Wohooo. Excited gila ni. Apelah yang diorang bagi ek? Hahaha. Aku nak screencap ape yang diorang wish aku. Tapi tak semua lah sebab Ain, Feyra, KJ, Wani, wish aku guna text. Pukul 12 diorang dah hantar. Haih. Nasib baik aku pegang phone masa tu. Dapat balas wish diorang. Kalau tak. Hah. Tunggu lah samapi ke pagi yeeeee xD



Aqilah babyyyyyyyyyy. Dia antara yang awal wish aku. omg omg. Aku sayang diaaaaa <3 Thanks ciqila. ILYDM.



Pety potato yang blurrrrrr. Dekat komen pun dia still kena bahan lagi. Hahahhahaha. By the way, Thanks wish dear. Hadiah jangan lupa :)


Budak perempuan yang bernama Raiha dia atas, wish aku dua kali. woot woot. Satu text, satu status. Thanks babe. Aku menunggu hadiahmu. Hahaha. 



Budak kecik dekat atas ni selalu gaduh gaduh manja dengan aku. Topik dia mesti pasal Hae. Hahaha. Thanks sebab wish unnie, WAWA :)

Orang tua ni tak pernah serius. Nak SPM dah tahun ni. Haih. Ape nak jadi dengan minah ni -.- 
Sya, Thanks wish aku. Terharu ni *kesat hingus*



Yeahhh. BFF aku yang dah pindah sekolah. Thanks wish aku DINA. Tak sangka kau ingat aku lagi. sobs sobs



Thanks wish aku babeeeeeeeeeeee. Aku sayang kau gilaaaaaa <3



Budak kecik, Thanks wish. ILYDM sayang :)

Bye o/