Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
Day 1 : Your first impression of each member in EXO

Assalamualaikum.

So. First day. First impression huh? Okay. Aku cuba ingat balik. Since aku memang seorang yang cepat lupa. Haha. Like lay? Lol. Kay perasan. Aku nak start dengan exo as whole dulu then baru each member. Baru best sikit.

EXO
First impression aku? Aku memang fans sm dari dulu. Aku kipas susah mati suju dari dulu sampai sekarang. Shinee. F(x). Snsd. Tvxq. Okay. Semua under sm aku suka. Tapi bila aku baca satu entry entah blog mane. Dia kata group baru sm ade chinese. And aku macam what the? something like that. Rancangan aku ialah mengabaikan group baru sm tu. Memang berjaya. Aku memang tak tahu pun group baru sm tu ada 12 orang. Berapa orang chinese. Berapa orang korean. Lol. I now nothing about them. Then. Semuanya berubah bila aku beli epop bulan berapa entah. Ade biography exo. Start tu and so on and so on aku dah start obses dengan dua belas idiots.


Xiumin
*krik krik* tbh aku abaikan dia mula mula. Alasan aku. Muka dia comel sangat and tak sesuai dengan umur dia bla bla bla. Yang aku tahu. Exo panggil dia baozi. Dia yang paling tua. Muka dia macam sohee. Childish maybe. Then tu je. Haha. Aku tak layan dia sangat. sobs. Kejam gila. Kesian minmin luls.

Luhan

Jujur kay jujur. Bila aku nampak gambar dia dekat epop tu. Aku gelak kuat gila. Muka dia kelakar. And mata dia besar gila. Lepas tu dengan rambut curly dia tu. Selama ni bias aku semua muka cold. Okay. Muka ganas and rapper. Dengan confident aku cakap. He's not my type. And aku ada tambah lagi Omg. His face is so funny. Not cute. First impression okay. Kawan aku kata lol. Jangan sampai aku menyesal. Dia hot. And memang aku menyesal gila. Sangat menyesal.

Kris

So. Kris huh? I like him. Muka dia. Gaya dia. Tinggi dia. Bitch-face dia. But he not my bias act. I just like him like him. Please understand. Sebab aku tak reti nak menerangkannya. heh. Kawan aku dah kebas dia dulu so yeah. My friend's bias. Dia cool. Ada ciri leader. And aku senang cam dia masa mula mula dulu.

Suho

Suho. Joonmyeon. Suho. Joonmyeon. Tak tahu. Tapi bila aku tengok dia. Aku dapat rasa yang dia leader. Walaupun ada awkward sikit dengan cara dia tapi ada muka leader kot dekat dia tu. sobs. Aku memang tangkap cintan dekat dia dulu. Dia memang tarik perhatian aku gila gila luls. Tapi lepas baca satu entry tentang dia. Perasaan aku dah berkurang. Still ada lagi cuma dah kurang. Haha

Lay
Dimple. Alolololo. Dalam gila dimple dia. Comel je bila dia gelak bila dia senyum. Alahai. Cair den. Lepas tu muka lay kan jenis yang blur. lurus bendul. Yang memang senang nak kena bahan. Kira macam tulah muka dia. And aku memang tak sangka dia main dancer in exo m. Serious aku tak sangka gila. Tapi kan lepas tengok dia dance. Memang awesome gila lah

Baekhyun

Dulu aku tak suka dia. Haha. Dia banyak cakap and active gila. I mean masa exo showcase tu kan dia banyak cakap. Tak suka /slap my face/ All my friends said that this boy is so cute. And aku macam tang mana cutenya. Aku tak nampak pun. Serious. Aku tak nampak dekat mana cute nya. Then start wolf. Baru aku rasa dia comel. sobs. okay. Aku lambat.

Chen

Chenchenchenchen. Aku memang pikir dia chinese. Sebab nama dia maybe and muka dia ada muka chinese sikit. First impression aku lah katakan.  Then aku memang tak suka rambut dia. Jenis rambut kering ke depan. /facepalm/ AKu tak suka jenis rambut macam tu sobs. 

Chanyeol
Dia tinggi. Giant.Tu je lah first impression aku. Dia handsome. Bila dia rap smart gila. Cool. Hyper-active. Gigi dia lawa.

D.OKyungsoo. Dia kecik. So small. Bila berdiri sebelah chanyeol or kris terselah kependekkan dia. Heart-shaped mouth dia menarik perhatian aku dengan mata dia yang besar gila. Lagi besar dari mata aku. Aku suara dia. Kalau bandingkan dengan chen and baek. Aku lagi suka suara kyung


Tao
Cool. Aku suka tengok bila dia wushu. Agak creepy. Mata dia menarik perhatian aku jugak. Baby panda. Full of aegyo. Tinggi. Suka buat benda memalukan diri sendiri.

KaiAku tak layan dia sangat dulu tbh. Dance dia smart. Just dulu entah. Aku agar sedar tak sedar kewujudan dia. Aku tau dia dancing machine. Dia rapat dengan taemin. Sampai situ je. Tapi sekarang 100 peratus berubah luls. Aku dah gila dengan dia sekarang. Sobs


Sehun
Lastly baby sehun. Dari start aku tengok muka dia. Dia memang ada muka maknae. Tapi muka dia agak you know cold. Serious aku tak sangka suara dia penyek lol. 


Semua di atas adalah FIRST IMPRESSION aku. So jangan salah faham. Haha