Be Strong
ABOUT ENTRY CBOX LINKS +
DAY 2 : BIAS IN EXO-M AND EXO-K
Assalamualaikum.                                       

Bias in exok and m? Only one? How can I do that? Haih. Mana boleh. Semua dalam exo bias aku. sobs. Susahnya nak pilih. Kalau boleh pun sekejap. Karang ada gambar baru keluar bertukar balik. Ada gambar baru keluar lagi terabur habis. Last last sekali. Dua belas dua belas dekat nombor satu. sobs. Sedih betul hidup. Tapi------ kena buat jugak. Kena pilih jugak. 





Kim Jong In. 

So. Dia pilihan hati aku untuk exok. Dia tarik perhatian aku. Aku suka tengok dia dance. Aku suka perwatakan dia. Dia agak tak banyak cakap. Dia main dancer. Dia rapper and dia ialah Kai. Bagi aku dia perfect. Okay bagi aku. Nobody perfect yeah I know that. But entah. Dia------------- idontknowwhattosaidanymore. so fullstop





Lu Han

And dia pulak pilihan hati aku untuk exom. Ni pun setelah aku main abc antara dia dengan yixing luls. Aku nak letak yixing tapi aku rasa luhan bias aku lama sikit dari yixing so yeah. Sorry xing. sobs. Han. Aku suka suara dia. Lol jujur bila dia gelak buruk gila. haha. Tapi aku suka lol. Terutama rambut baru dia. sobs. hensem gila. Nampak dia manly sikit. Oh betapa dia suka ada orang cakap dia manly. Sikit je. Kecomelan hang banyak lagi kay? 

Bye o/